Veel gestelde vragen

Betaalwijze

Bezorging:

  • Pin (Maestro) onze voorkeur, let op uw limiet, dit verschilt per bank
  • Vooraf via internetbankieren (tot 2 werkdagen voor levering)
  • Contant

In onze Winkel:

  • Pin (Maestro), let op uw limiet, dit verschilt per bank
  • Contant

Levering

Moet ik bezorgkosten betalen voor de bezorging van mijn meubels?

Bestellingen vanaf 350 euro die u bij ons plaats worden altijd bij u thuis bezorgd door onze eigen professionele bezorgdienst. Wij bezorgen de meubels gratis op de afleveradressen in Limburg en de grensstreek van Limburg met België en Duitsland. Voor verder weg gelegen gebieden in Nederland vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten.

Is bij het leveren van mijn meubels verticaal transport noodzakelijk ?

Onze bezorgers leveren de goederen onder normale omstandigheden naar binnen. Als het bijzondere omstandigheden betreft (bijvoorbeeld etages woning, niet via de lift of trap mogelijk, platdak) die het gebruik van een ladder, lift, takel of kraan noodzakelijk maken dient u hiervoor zelf zorg te dragen en de kosten van deze bijzondere hulpmiddelen voor uw eigen rekening te nemen. Als wij hiervoor opnieuw een afspraak dienen te maken zult u rekening moeten houden met minimaal onze voorrijkosten.

Welk bedrag moet ik vooraf aanbetalen en welk bedrag betaal ik pas bij ontvangst van mijn bestelling?

Wanneer u een order bij ons plaatst vragen wij een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag.
Bij levering betaalt u het resterende bedrag.

Wanneer/hoe laat worden mijn meubels geleverd?

Wanneer u bij ons een aankoop doet, kunt u rekenen op een gemiddelde levertijd van 6 tot 12 weken. Zodra uw order compleet is nemen wij telefonisch contact met u op en plannen wij samen een geschikt moment voor levering. Wij werken in 2 dagdelen, ‘s ochtends van 9.00 t/m 13.00 uur en ‘s middags van 13.00 t/m 17.00 uur. Om ervoor te zorgen dat u niet de hele dag thuis op ons hoeft te gaan zitten wachten, kunnen wij u maximaal 1-uur van te voren bellen dat wij eraan komen.

Ik was niet thuis bij de bezorging van mijn meubels, wat nu?

Mocht u, zonder ons tijdig (min. 2 werkdagen voor levering) in te lichten op de dag van levering niet thuis zijn, dan dient u bij de eerstvolgende leverdag rekening te houden met € 50,- voorrijkosten. Ook wanneer u de afspraak minder dan 2 werkdagen voor bezorging nog wilt verzetten, zijn wij genoodzaakt € 50,- voorbereidingskosten te berekenen. Uw meubelen zijn dan immers klaargezet  voor bezorging. Wanneer u een nieuwe afspraak voor de levering van uw producten wilt maken kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice  045-5755000

Overig

Hoe meld ik een klacht/gebrek aan mijn meubels?

Wij streven naar het afleveren van perfecte producten, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Dat lossen we dan uiteraard graag voor u op.

U krijgt kwaliteitsgarantie van 3 jaar met gratis transport op basis van afschrijving en indien aangeschaft een aanvullende garantie tot 5 jaar via All-in House service.
Basisgarantie :
-tot 1 jaar na factuurdatum 100% van de kosten
-van 1 jaar tot 2 jaar na factuurdatum 2/3 van de kosten
-van 2 jaar tot 3 jaar na factuurdatum 1/3 van de kosten

Heeft u aanvullende garantie tot 5 jaar via All-in House Service, dan dient u rechtstreeks contact op te nemen met All-in House zoals aangegeven op uw certificaat.

Wat als de garantie verlopen is?

Als de garantietermijn verlopen is proberen wij u zo goed als mogelijk te helpen om het probleem op te lossen. Hiervoor vragen wij een vergoeding:
-voorrijkosten € 50,-
-arbeidkosten per monteur / per uur € 60,-
-bijkomende materiaal kosten, nader te bepalen.

Om uw service te beoordelen verzoeken wij en onze fabrikanten u om foto’s toe te voegen. Wij kunnen u het snelste helpen als u het formulier zo volledig mogelijk invult. Uw service aanvraag zullen wij binnen 48uur in behandeling nemen. U ontvangt een bevestiging per e-mail. Uw service-aanvraag kunt u hier vinden.

Wijzigingen & annulatie

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wilt u de bestelling die u heeft geplaatst toch wijzigen of annuleren dan kunt u dit doen door contact
op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het nummer: 045-5755000.

Er gelden onderstaande richtlijnen en kosten:

  • Kleurwijzigingen in de bestelling binnen 2 dagen – kosteloos
  • Kleurwijzigingen in de bestelling na 2 dagen – niet meer mogelijk
  • Bij annulering, annuleringskosten minimaal 30% van het totaalbedrag

Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?

Is uw bestelling afgehaald of geleverd dan is er geen mogelijkheid om deze nog te ruilen of terug te brengen.

OPENINGSTIJDEN

Maandag 13u00 – 18u00
Dinsdag t/m Vrijdag 09u30 – 18u00
Zaterdag 09u30 – 17u00
Zondag 12u00 – 17u00
Iedere laatste zondag van de maand

AFSPRAAK MAKEN MET EEN ADVISEUR

 

Contact

Vegers Meubelen
In de Cramer 198
6412 PM Heerlen
T 045 57 55 000

Openingstijden

Maandag                        13u00 – 18u00
Dinsdag t/m Vrijdag      09u30 – 18u00
Géén Koopavonden
Zaterdag                         09u30 – 17u00
Zondag                            12u00 – 17u00
Iedere laatste zondag
van de maand

 

Stel uw vraag!