Service aanvraag (klacht indienen)

U heeft uw aankoop gedaan bij een erkende woonwinkel. Op uw aankoop zijn de algemene voorwaarden van Vegers Meubelen van toepassing, deze heeft u bij aankoop van ons ontvangen. Mocht u deze kwijt geraakt zijn kunt u deze nalezen via de volgende link.

Wij leveren producten van goede kwaliteit voor een scherpe prijs en streven naar het afleveren van perfecte producten, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit het geval zijn, lossen wij dat uiteraard graag voor u op. Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wilt u een service aanvraag (klacht) indienen, kies dan onderstaand of u de standaard garantie heeft of een uitgebreide service heeft afgesloten. Uw service aanvraag zullen wij binnen 48 uur in behandeling nemen. U ontvangt een bevestiging per e-mail.

Standaard Garantie

Klik op de onderstaande link om naar het formulier te gaan als u de standaard garantie heeft.

Uitgebreide Service

Als u All in House Service, House of Dutchz garantie of Zitgarant heeft neem dan contact op met het Service Centre van All in House. Dit kan telefonisch op +31 (0) 553575411 of klik op bijgaande link melding.oranjeconcepts.com.    Houd uw certificaat (nummer) bij de hand.

Contact

Vegers Meubelen
In de Cramer 198
6412 PM Heerlen
T 045 57 55 000

Openingstijden

Maandag                        13u00 – 18u00
Dinsdag t/m Vrijdag      09u30 – 18u00
Zaterdag                         09u30 – 17u00
Zondag                            12u00 – 17u00
Iedere laatste zondag
van de maand